Izobraževanja za šolske kolektive: Zavedam se – delujem
Dobri medsebojni odnosi prinašajo ne samo večjo produktivnost, temveč občutek večjega zadovoljstva vsakega posameznika posebej. Vendar, dobri medsebojni odnosi niso samoumevni, saj smo ljudje mavrični spekter različnih potreb, želja, pričakovanj, vedenj, preteklosti in sedanjosti. Za vsak odnos se je potrebno nenehno truditi, se osebnostno razvijati in ob tem spodbujati drugega pri njegovem lastnem razvoju.
Do odgovora na vprašanje “Kako z lastnim delovanjem pomagati otroku do samostojne osebe z zdravo samopodobo in samozavestjo”, vam lahko pomagamo tudi mi, skozi naša interaktivna predavanja in delavnice. Ponujamo vam spekter različnih vsebin, vsekakor pa vas vabimo, da nas kontaktirate in da skupaj oblikujemo že ponujeno ali pripravimo povsem novo tematiko na ta način, da bo vam koristna in uporabna.
Mestna občina Ljubljana v letu 2025 podpira izvedbo programa Zavedam se – delujem: izobraževanja z a pedagoške kolektive, v naslednjih javnih zavodih v Ljubljani: OŠ Toneta Čufarja, OŠ Riharda Jakopiča, OŠ Božidarja Jakca.
Kaj je konflikt in kaj konflikt ni? Kako se odzivamo na konflikt v medsebojnih odnosih in na konfliktne situacije? Zakaj je pomembno konflikt priznati in ga ozavestiti? Zakaj je pomembno prevzeti odgovornosti za svoje vedenje?
Udeleženci bodo pridobivali poglobljeno razumevanje dinamike konfliktov ter se učili konstruktivnih načinov reševanja konfliktov v kolektivu. Pregledali bomo različne vrste konfliktov in načinov njihovega reševanja. Ozavestili bomo konflikte, ki nastajajo zaradi neučinkovite in nekakovostne komunikacije, ter konflikte, katerih izvor je v medsebojnih odnosih. Skozi različne izkustvene vaje bomo odkrivali svoje načine soočanja z različnimi konflikti in prepoznavali vedenjske vzorce ter se spoznavali z različnimi tehnikami obvladovanja konfliktov.
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
Katrin Readon navaja metaforo, da je komunikacija bolj podobna glini kot pa opeki. To pomeni, da se na poti od ene osebe do druge osebe preoblikuje skladno s potrebami in željami prejemnika. V profesionalnem smislu je komunikacija orodje, instrument, s katerim opravljamo različne naloge. Orodje je treba znati uporabljati. To pomeni, da komunikacija sama po sebi ne more biti dobra ali slaba, sami izidi pa so lahko taki, odvisni od ciljev in tega, kako ljudje komunicirajo – kako uporabljajo svoje močno orodje.
Nesporazumi so pogost pojav v komunikacijskem procesu. Z razumevanjem, kako komunikacija poteka in s prizadevanjem za razvoj lastnih komunikacijskih spretnosti, se lahko naučimo, kdaj in kako uporabiti komunikacijski popravek in s tem omogočiti boljši izid pogovora. In to je namen naše delavnice.
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
Na izobraževalni delavnici BODI SPREMEMBA – NA POTI OD UČITLEJA DO MENTORJA, bomo raziskovali izzive, s katerimi se v vzgojno – izobraževalnem procesu dnevno srečujemo ter iskali rešitve za naslednje izzive: kako najbolj uporabiti lastna vedenja, da bi mogli videti in ne samo gledati, slišati in ne samo poslušati, učiti in ne samo poučevati, postavljati raziskovalna vprašanja in ne samo ponujati odgovore, odpirati in poiskati poti k rešitvam namesto podajanja rešitev, poiskati načine za ustvarjanje podpornega okolja in vzdrževanje/krepitev motivacije.
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
Osnovne šole se spoprijemajo z nasiljem bolj aktivno kot srednje, vendar učitelji ugotavljajo, da jim primanjkuje znanj in veščin za reševanje tovrstnih problematik. Prav tako se osnovne tendence kažejo že v vrtcih, zato smo prepričani, da je s tovrstnim usposabljanjem strokovnega kadra potrebno začeti nemudoma. Z izobraževalnimi delavnicami želimo doseči predvsem razumevanje problematike in ozaveščenost vloge pedagoških delavcev v preprečevanju oz. reševanju medvrstniškega nasilja. Naš cilj je, da se učitelji in vzgojitelji opolnomočijo pri prevzemanju odgovornosti pri reševanju problematike medvrstniškega nasilja in da se okrepi zavedanje, da je tudi njihova vloga ključnega pomena pri zaustavljanju te problematike. Opolnomočeni odrasli so ključnega pomena v primerih nasilja in za nudenje pomoči žrtvam in tistim otrokom, ki nasilje izvajajo.
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
Profesionalno delovanje pedagoških delavcev že dolgo časa več ni le posredovanje znanja, temveč tudi nudenje opore otrokom pri osamosvajanju in prevzemanju odgovornosti za svoja ravnanja, upoštevajoč njihovo starost in druge značilnosti. Na našem skupnem izobraževanju bomo tako poiskali odgovore na vprašanja, ki so tesno vezana na našo vlogo v procesu odraščanja otrok in na vpliv, ki ga (lahko) imamo na otroka samega.
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
Kdaj je otrokovo vedenje posledica razvajenost in kdaj predstavlja klic na pomoč? Kako v skupini otrok prepoznati tistega, ki je v stiski in nas najbolj potrebuje?
Stiske, s katerimi se otroci srečujejo, so lahko pozitivne in za njihov razvoj pomembne. So del vsakdanjika in poligon otrokom, da se urijo v reševanju problemov in težav. Takšne stiske otrokom, ko pride do rešitev le teh, predstavljajo izziv in veselje.
Dolgotrajna stiska, ki je otrok ne zmore sam rešit, se nanaša na odnose do okolja in je nevarna za otrokovo fizično in duševno zdravje. Takšno stisko pri otrocih povzročajo tudi nekatera vedenja staršev in/ali nas samih.
Na izobraževanju se bomo usmerili tudi na prepoznavanje vedenjskih sporočil, s katerimi otroci z nami komunicirajo in skupaj poiskali ustrezne pristope, tako v odnosu do otroka, kot tudi do starša/skrbnik
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
Krepitev kompetenc podjetnosti pri mladih bistveno prispeva k njihovi nadaljnji izobraževalni in karierni poti. Krepitev kompetence podjetnosti pa je v smislu ustvarjalnosti ali razmišljanja o novih načinih dela, prav tako pomembna za poklicno napredovanje vsakega učitelja.
Mnogokrat pa kompetenco podjetnosti povezujemo le z podjetništvom. Na tokratnem izobraževanju pa bomo kompetenco podjetnosti razširili na področje prostovoljstva, dobrodelnosti in humanitarnosti, ter osvetlili/raziskali kako mladim udejstvovanje na teh področjih pomaga pri oblikovanju njihove prihodnosti in bodoče karierne poti, pri spodbujanju kreativnega mišljenja, pri učenju postavljanja ciljev, samorefleksije,…
Čas/ure izvedbe: izobraževanje lahko izvedemo v obsegu od dveh ali več šolskih ur, glede na vaše želje in potrebe.
Cena za izvedbo v obsegu od dveh šolskih ur: 660,00€ + potni stroški, če se izobraževanje izvaja izven Ljubljane. Ob večurni izvedbi se cena zniža.
